FAQ og generelle betingelser

Hvorfor bestille mat gjennom Cateringo?

Vi gjør det enkelt å sammenlikne menyer fra nøye utvalgte cateringer. Vi har kvalitetssikret alle våre partnere, slik at du får den beste maten til den beste prisen. Da kan kokkene gjøre det de er best på; nemlig å lage utsøkt mat til dere.

Dette er grunnen til at vi har over 4,8 stjerner i anmeldelser på både Facebook og Google.

Hvordan bestiller jeg?

Det er enkelt! Finn en meny du ønsker og fyll ut skjema for bestilling.

Vi må som hovedregel ha følgende info fra den som bestiller:

  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato og klokkeslett
  • Info om vegetarianere og allergier
  • Kontaktperson med telefonnummer
  • Fakturainfo (privat eller bedrift m/ org.nr.)

Grunnet uforutsette hendelser som kø og annet kan det være lurt å sette klokkeslett litt i forveien for levering.

Jeg har spørsmål til menyen jeg ønsker

Disse kan du enkelt stille under hver meny. Du kan også lese hele menyen ved å klikke på bildene i hver kategori (altså bildet på menyen du ønsker), så står det mer utfyllende informasjon der.

Når må jeg bestille maten?

De fleste partnere har bestillingsfrist 2-5 virkedager i forveien. Andre partnere har lengre bestillingsfrist, men som regel lar det seg gjøre å levere på kort varsel. Legg inn bestilling og så vil du få beskjed dersom de ikke kan levere allikevel.

Du får kontaktinformasjon direkte til partneren når bestilling er lagt inn.

Hvor sent kan jeg endre antall personer/kuvert/allergier?

Dette varierer fra kjøkken til kjøkken, og står beskrevet på den enkelte partnerens nettside. Dersom dere ønsker å endre antall etter dette, er det opp til hver partnercatering å tillate økning/reduksjon i antall personer enn det som opprinnelig ble bestilt.

Hvor leveres maten til?

Hele Oslo og omegn, samt store deler av Viken (tidligere Akershus og Buskerud).

Hva koster levering?

Hver catering har forskjellige leveringspriser. Leveringsprisene finner du under hver meny. Du kan selvsagt også hente maten gratis ved cateringens kjøkken. Kontaktinfo får du når du legger inn bestilling.

Hvordan betaler jeg?

Som hovedregel sender våre partnercateringer faktura enten i forkant eller i etterkant av levering. Noen menyer kan betales med kort på stedet. Dersom med kort kan man som regel betale med betalingskort og kredittkort som VISA, MasterCard og American Express.

Er det minimumsbestilling på maten?

Hver catering bestemmer selv hvor mye av hver rett man må bestille; noen matretter har minimum 5 kuvert, andre har fra 6, 10 eller 15 kuvert. Som regel er det minimum 10 kuvert som må bestilles. Dette står spesifisert under hver rett.

Allergier og andre tilpasninger (vegetar osv)

Ikke noe problem! Bare spesifisér i bestillingen hvem som har hvilke allergier, så hensyntar partneren dette med deilige alternativer eller tilpasninger.

Jeg vil prøvesmake menyen, hva gjør jeg?

Ved store og viktige tilstelninger som for eksempel bryllup ønsker man gjerne å prøvesmake menyen før man bestiller. Fyll ut kort spørsmåls-skjema under hver meny for forespørsel.

Våre partnere har alt du trenger for et vellykket arrangement, inkludert kokker og servitører. Dersom du selv ikke har servise, bord og duker kan vi hjelpe deg med dette.